måndag 1 december 2014

En väldigt blandad dag!

Hej på er! Den här dagen har varit så blandad! Både jätte bra och jätte dålig! 
Kan ju börja med det negativa så avslutas inlägget positivt! 
Negativa med idag: Hade så tråkig och seg svenska lektion som hon lovade att vi skulle sluta tidigare på men nope blev ju självklart inte så.. Hade även den längsta och tråkigaste historia lektionen ever.. fattade ingenting 

tredje negativa är att jag kom hem mycket senare än jag skulle.. skulle vara hemma vid halv sex men kom inte hem förens efter sex.. för vi stod i bilkö i 30 min typ så jag missade den bussen jag skulle ta hem och den andra bussen jag då skulle ta var sen så stod ute i kylan i 20 min och typ frös ihjäl! 

Men nu till det positiva Vi hade dansuppvisning idag på idrotten och vi fick jätte mycket beröm av våra idrottslärare!! De tyckte det var jätte bra så det kändes ju så skönt att få höra! Sen så gillade självaste Anthony ladao min shot på shots och jag typ dog lite inombords då! 

Nu ska min kväll bestå av att käka mammas nybakade bröd som är hur gott som helst, sen ska jag kolla på massa yt videos och bara njuta av min korta kväll :) 

Inga kommentarer: