måndag 1 december 2014

It's the most wonderful time of the year

HELLO DECEMBER!! Första december och jag är nu redo för snö!!
Det är måndag och jag tror inte jag kunde vart något tröttare men ska inte klaga allt för mycket för trots lite sömn så är jag på väldigt bra humör!!

Min helg har varit bloggfri då jag har umgåtts med Andreas! så förlåt för dålig uppdatering! Vi har inte gjort speciellt mycket men nästa vecka så blir det ändring på det för då drar jag upp till stockholm och träffar honom och då ska vi köpa lite julklappar och sånt roligt :)

Just nu sitter jag här med en mango, banan och ananas smoothie :)  Ska om bara en liten stund ta och  åka till skolan, kan ju bara säga att det finns faktiskt många positiva saker med att åka så tidigt som jag gör och det är att det är mindre folk på bussen, lättare att sova för att man är fortfarande väldigt trött, det är mörkt vilket också gör sovandet bättre men sen finns det ju även negativa saker och det är ju om man ska ta en sån tidig buss så måste man ju gå upp väldigit tidigt för att hinna fixa sig och käka frukost utan stress (min klocka börjar ringa 4:00), och man måste stå och vänta på bussen när det är som kallast på morgonen!

Jag har som planer idag att inte göra ett piss när jag kommer hem, slutar vid fyra så kommer inte vara hemma förens vid halv sex (pga en dum extra svenska lektion :( ) vilket gör att jag kommer vara så trött så kommer bara äta och sova typ haha

Bloggar mer sen! BYE

Inga kommentarer: