torsdag 11 december 2014

Fick en liten gåva ifrån Catrin på Dermanord

Hej alla fina! Föreläsningen idag gick väldigt bra! Hon från Dermanord ( Maria Åkerberg) Lärde oss mer kring deras produkter och lite hur deras verksamhet fungerar samt hur allt startade! Hon pratade i ca 2 timmar sen när hon var klar fick vi alla en varsin liten rosa fin påse med deras logga på och i den var det ett läppglans och en rough ifrån deras egna smink kollektion!  Jätte gulligt att vi fick det! Det som är så bra med Maria åkerberg är att de är ett företag som är väldigt viktiga med att deras produkter är miljövänliga, att deras varor kommer från närproducerade ställen och att deras produkter är 100%naturliga.

Fick även höra att deras smink ska vara väldigt bra, de på Dramaten i Stockholm använder sig av deras smink då de räcker länge, är väldigt pigmenterade och de ger fint resultat utan att täppa till hudens porer och utan att farliga kemikalier åker ner i huden och vidare till våran blodbana!

Så gillar jag det jag fick så tror jag att jag definitivt ska beställa lite smink därifrån!
Fick sån lust att köpa massvis av produkter och smink när hon pratade om allt!! Önskar jag vann lite pengar så att jag kunde köpa det mesta som de säljer, allt är så bra!!

Sen jag kom hem så har jag suttit konstant under en filt eller täcke.. Är så grymt frösen av mig och mitt huvud exploderar! Såg nyss att jag är påväg upp mot feber då min temperatur ligger högre än vanligt, men förhoppningsvis stannar den här och går inte upp något mer!

Missade bussen hem idag ifrån busstationen så var ganska så tjurig när jag kom hem och så kom mamma med den goda nyheten att hon tänkte köpa pizza till lunch! Snacka om att hon gjorde min dag hahah x) #tjockis
Vi fick ett lite glittrigt läppglas i färgen '' princess'' och en rough i färgen ''pink''. Hade inte direkt så bra ljus i rummet när jag tog bilderna så ha lite överseende med att de ser lite annorlunda ut i verkligheten! :) Läppglanset är ganska så mycket ljusare än vad det är på bilden, så min kamera gjorde inte riktigt produkterna rättvisa. Hur som helst produkterna är jätte fina och jag längtar tills jag kan använda dem!

Inga kommentarer: