torsdag 11 december 2014

Så himla trött..

Gooodmorning! Åh det här är bara en morgon som jag skulle skulle vilja sova längre på, fick alldeles för lite sömn tycker jag! Var som grus i ögonen när jag skulle upp imorse..
Såg att det snöade idag när jag kollade ut. Blev lite glad faktiskt för det blir ju ingen jul utan snö? eller :P

Fryser hur mycket som helst och är hur trött som helst och vill bara vara hemma men idag ska en från Maria åkerberg komma och prata om deras produkter och vi ska ställa lite frågor och så!  Efter att hon är klar får vi sluta så istället för att sluta vid fyra så får vi sluta innan lunch och det tackar jag för!!  Jag måste plugga sönder när jag kommer hem, har ett prov imorgon så är ganska så glad att jag har hela dagen på mig och inte bara en stund på kvällen!

Bloggar mer idag om jag orkar.. är så äckligt trött så finns risk att jag inte orkar ;*


Inga kommentarer: