fredag 5 december 2014

IDOL FINALEN!

Godkväll! Min resa till stockholm gick väldigt bra! Satt och kollade på film hela resan vilket var skönt!! Har varit jätte grumpy hela kvällen för först var jag så grymt hungrig och nu så är jag bara så himla trött haha och jag är inte så rolig när jag är så här trött! fan.. varit vaken sen fyra och knappt sovit på hela veckan, klart jag är trött!!  Tycker synd om andreas haha

Vi har kollat på idolfinalen under kvällen och snart får vi veta vem som vinner! Ska jag vara ärlig så spelar det för första gången ingen roll vem som vinner för båda är så himla duktiga och båda har en framtid inom musiken! Så jag blir glad vem som än vinner! :D

Ska försöka blogga lite imorgon också men hinner jag inte göra det så äre för jag är upptagen med att handla julklappar! :*


Inga kommentarer: