lördag 6 december 2014

Julklapps handling!

Hellu!! Efter flera timmars gående inne i olika gallerior och även ute bland butikerna längs gatorna Så är vi tillbaka hos Andreas, helt slut i både axlar, fötter och även jag i min arm efter att ha burit runt på min väska på något konstigt sätt! Det blev julklappar till Emil och Albin endast! Letade som bara den efter julklapp till Ferri men hittade inget bra :/ Så får kolla vidare i Örebro!

Mitt i allt spring stannade vi på ett cafe där jag tog en sååå god chokladtårta!! Efter fikat var vi båda såå trötta så då blev det inte så mycket mer utan vi begav hos hem!

Nu kollar jag på harry potter och ska snart utmana Andreas i mariokart ;) Jag kommer äga sönder ;) hahah

btw. Gud vad mycket folk som är ute och julhandlar nu, var helt proppat överallt!

Inga kommentarer: