måndag 22 december 2014

Keela

Jag har börjat följa en viss bloggare väldigt mycket på senaste tiden! Hon både bloggar och lägger upp youtube videos! Hon använder sig av namnet Keela på bloggen men heter egentligen Michaela!
Hon är så himla fin och jag tycker att hon är en av de bästa bloggarna jag följer! Hon är inte så mycket för att bara lägga upp massa mode saker hela tiden utan hon är mer av en vardags bloggare som självklart också lägger upp lite olika bilder på snygga outfits osv!

Hon har bott i La i några månader vilket har varit jätte kul att följa! Få lite information om hur det faktiskt är att bo där som svensk, hur annorlunda det är osv.  Tycker ni kan kika in på hennes blogg eller hennes yt kanal!
keela.se )
Tack vare ferri som jag fick reda på vem hon är! :)
Hon säger väldigt bra saker och hon är rolig! Jag tycker verkligen hon motiverar många av oss tjejer vilket är viktigt speciellt när det kommer till det här med hur man ser ut och hur mycket man väger! Hon har bra åsikter och jag tror att det är på sättet hon förmedlar dem som får mig att fastna och faktiskt lyssna! hon pratar som om man liksom skulle stå framför henne! Sen de här mer roliga och mer random videorna som hon har så är hon bara så härlig i så ah jag tycker om henne! Hon är rolig och säger bra saker! Tycker att ni definitivt borde kolla upp henne! ::)

Inga kommentarer: