måndag 22 december 2014

pyntat granen

Hej fina vänner! Hur står det till? Jag själv vaknade med explosioner i mitt huvud haha skräll..
Jag har inga planer på att göra någonting alls idag! Tänkte ju som jag sa igår dra till min farfar för att hälsa godjul och överraska honom lite då jag inte har sett honom på jätte länge men blir inte min huvudvärk något bättre så kommer jag inte orka ta mig dit!

Så har lite planer på att greja lite här hemma och vila! Måste vila! Nu när man äntligen kan slappna av till 100% så känner jag verkligen hur trött jag är! Var liksom redo för att sova vid sex igår kväll för jag var så himla trött haha!

Igår blev det att klä granen! mysigt! Dock blev det inte som jag ville ha.. jag vill så gärna bossa lite när det kommer till det för jag vill att den ska vara perfekt men vad ska man göra när man har två bröder som vill ha uppe varenda juldekoration i granen och som inte har öga för att se när det sitter fel haha men men.. syns ju att det är en familjegran iaf!

Kom ju ett litet tunt täcke med snö igår också! Gjorde mig lite lycklig faktiskt tyvärr så regnade det bort lika snabbt som det kom :(
japp.. syns att min 9åriga lillebror hjälpt till.. blev ju inte direkt en jätte vacker gran haha men den är mysig ändå x)

Inga kommentarer: