tisdag 9 december 2014

Massageprov

Goood eftermiddag! Har kämpat mig igenom skoldagen idag! Förmiddagen gick hyfsat bra ändå det var inte förens på engelskan ( sista lektionen) Som jag började må grymt illa och jag vart så himla yr.. försökte kolla på datorn men allt svajade och det skrämde mig..  

Hade ju massage prov idag på ryggmassage.. jag fick ett A :) kände faktiskt lite det på mig! För jag har koll på arbetsordningen, olika tryck på olika ställen samt vad musklerna heter på latin! Så för mig var det nästan självklart att jag skulle få ett A! Var det något som hade gjort att jag inte fått A så skulle jag faktiskt blivit lite sur på mig själv!

Hursom så känns det ju väldigt bra att jag fick ett A och jag är nu redo för att fortsätta på massagen och gå in på hela kroppen och inte bara ryggen! Tror vi ska börja med benen sen och massage på benen är ju underbart :)

Vi hade en timme till övers på massage lektionen som gjorde att vi hade tid till att låta Sara lära ut lite om hur man löser upp knutar! Det var faktiskt väldigt kul, inte lika kul att få dock.. då gjorde det ganska så ont x)

Just nu ligger jag bara och pluggar och myser under filt! Mår inte helt prima.. så en kopp varmoboy några clementiner och lite kel med vovvarna så ska jag nog bli bättre! :* Trevlig kväll på er


Inga kommentarer: