onsdag 10 december 2014

Drömde konstigaste drömmen inatt!

Godmorgon! Hur mår ni idag? Jag mår bättre, har huvudvärk men yrseln och illamåendet är borta!
Har precis gjort mig redo för en dag med praktik! Åh så kul, seriöst bästa att ha praktik mitt i veckan för då känns det som om veckan går snabbare på nått sätt haha
Har dock ingen aning om vad jag ska göra idag på praktiken... men det kommer säkert finnas saker jag kan göra!! :D

Hade den konstigaste drömmen inatt.. den var lite halvläskig, fett udda och för första gången ever så avslutades drömmen precis till att jag vaknade.. Folk blev halshuggna jag hölls som fånge, det var massa barn överallt, de tog mina saker, allt utspelade sig i örebro vid resecentrum haha det var jätte konstigt.. svårt att förklara en dröm men den var så sjukt konstig så ah nä.. bäst jag lämnar den.. xd

Men ska ta och göra mig en matlåda nu och så, blogga mer senare! Kanske bloggar på praktiken ifall det inte finns något jag kan göra! :D


Inga kommentarer: