söndag 21 december 2014

Rolig kväll med tjejerna!

Godmorgon! Jag blev väckt tidigt imorse utav min hund som kom och butta på mig för han ville under täcket.. blö.. efter det kunder jag inte sova så det var lika bra att gå upp och ta ut hundarna på morgonpromenaden :)

Igår hade jag jätte kul med mina tjejer, det var jag, ferri, dilara, ziynet, sofia och amanda och vi satt och hade pringles party hhaha tjockisar! Vi lyssna på musik, dansade och skrattade väldigt mycket! Var så kul att få träffa dem igen! Jag har tyvärr inga bilder ifrån kvällen då jag inte tog några.. haha orkade inte..

Idag hade jag tänk att dra till farfar en sväng och överraska honom med något fikabröd men på eftermiddagen ska familjen iväg till tomas syster på adventsfika så hinner inte till farfar.. får bli till veckan istället! :)


Inga kommentarer: