tisdag 30 december 2014

Så överraskad!

Godmorgon! Jag är så himla glad idag! För ett tag sen så ringde daniel och sa att han och malin inte kunde komma upp till nyår för det var för dyrt men igår när jag satt vid datorn så bara klev daniel innan för dörren och min första reaktion var '' vad gör du här'' Vart så chockad för hade ingen aning om att han skulle komma och han hade fixat så det bara var han och malin och tomas som visste om det! Inte ens mamma visste att han skulle komma så jag vart sjukt glad!

Fick även min julklapp av daniel! Fick Justins nya parfym! Den luktar väldigt gott så den kommer jag använda mig mycket utav!!

Just nu ligger jag halv död i soffan! Har så sjukt ont i ryggen! Tror det är träningsvärk från när jag och ferri dansade haha xd Känner mig även väldigt seg och jag är helt täppt i näsan/bihålorna och min hals gör jätte ont :(


Inga kommentarer: