tisdag 30 december 2014

Mitt år!

+

* Fick en till hund, min lilla gris Chivas!
* Såg one direction två gånger med bästa Tora!
* Fick även se 5sos två gånger då de var förband!
*Träffade Andreas!
* Volontär arbetade på Augustikalaset
* Var nere i grebbestad med min avatar!
*Var till liseberg!
*Var till Grönalund :3
*Vann stipendium och diplom för ''årets hudvårds elev''
*Haft roliga fotostunder med ferri!
*4/5 från mnr följer mig på twitter och deras officiella insta gillade en av mina bilder + jag är med i en av deras video 2 gånger!
*Började på burlesque
*Gått på både bröllop och dop!
*Kollat på mer serier och filmer än jag någonsin gjort!
* Sen så har jag bara haft det allmänt bra!
-
* Siv gick tyvärr bort :(
*Jag har varit mer stressad än någonsin
*Mått dåligt psykiskt!
* Haft stora problem med nacke och huvudvärk
* Har aldrig i hela mitt liv känt mig så pressad över att vara perfekt!
* Klankat ner på mig själv
*Gråtit mig själv till sömns många nätter
*Känt mig värdelös


Vad ska jag säga! Mitt år har verkligen varit ett bland år! I det stora hela så ser jag året mer positivt än negativt trots många och då menar jag MÅNGA dagar/nätter av sorg. Vem skulle ana att mitt år skulle ha varit så blandat? Jag träffade Andreas efter att ha snackat med honom i 3 år vilket är sjukt! Jag har haft som alla andra år sjukt kul med Ferri. Kvittar vart vi är eller vad vi gör så har jag alltid kul med henne! Jag fick se 1D live!! Hur sjukt?? Hade så himla kul de dagarna i stockholm!
Nu ser jag fram emot 2015! Jag känner på mig att det kommer bli ett mycket bra år!! Hittade några fåtal bilder som jag slängde ihop i ett collage! inte det finaste men ni förstår vad jag vill meddela er om haha xd

Inga kommentarer: