måndag 15 december 2014

Så sur..

oj vart ska jag börja..
Helgen var bra trots att jag var sjuk och hade sämsta humöret under söndagen! Vaknade inatt för att jag hade så jäkla sjuk smärta i min mage, vet inte varför.. mådde även sjukt illa. Låg i flera timmar och kunde inte sova.. så ungefär halv fyra gick jag ner och tog en alvedon och det var inte förens den började verka som jag kunde sova igen men då ringde ju klockan efter typ 5 min.. så typsikt..

Har fortfarande sjukt ont i magen men måste vänta på svenskan så jag kan göra grammatik provet.. åh hatar grammatik så onödigt! Har ingen idrott idag så har 3 timmars hål, så vi tänkte att gud så bra då kan vi göra provet nu så får vi sluta sen. Men nej.. åh blev så arg! Hon kan tyvärr inte låta oss göra provet nu utan vi måste sitta och inte göra någonting i 3 timmar. Hade vi fått göra provet hade jag kunnat vara hemma till tre / halv fyra men nu kommer jag inte hem förens vid sex.. åh sååååå sur!

btw. vädret är skit.. påverkar ju inte humöret direkt något positivt..

Inga kommentarer: