tisdag 16 december 2014

Skrantaskolan bombhotad

Hej alla fina'! Jag ville verkligen till skolan idag men fick inte gå för tomas.. Jag har nämligen haft lite feber i flera dagar nu och han tyckte att det är bättre om jag är hemma och blir ordentligt frisk och låter min kropp få vila ut istället för att pressa mig till skolan och kanske göra allt värre.. Jag ville verkligen till skolan och hade tomas inte varit vaken när jag var det hade jag smitit i väg iaf för jag vill inte missa något..   Frös något enormt tidigare idag så tog mig ett långt bad med massvis av skum samtidigt som jag kollade på film. Det ar såå välbehövligt och så skönt!

Emil kom hem tidigare idag också från skolan för deras skola har nämligen blivit bombhotad så massvis av poliser osv är där nu och reder ut lite saker. Emil ska ut och käka lunch med sina kompisar så han tyckte väl lite synd om mig eller nått för han besätmde sig för att köpa en kebabtallrik till mig! åh han är så snäll! Jag bad inte ens om det och jag sa att han inte behövde.. men han ville göra det för min skulle! Han sa '' om jag ska ut och äta något på stan så kan ju jag köpa så du också får lite god mat'' Han är ju för snäll! Emil har seriöst ett sååå gott hjärta! Underbar lillebror <3

Jag ska snart ta och njuta av min mat framför ett avsnitt av Ellen och sen måste jag plugga, städa och så blir det väl att försöka vila lite också!


Inga kommentarer: