tisdag 30 december 2014

Varför är jag sjuk igen????

Nej asså usch.. mår inte alls bra! Har ont i hela bihålorna, har jätte ont i mina halsmandlar och jag känner mig helt dåsig! Men jag jag klarar mig så ska inte klaga för mycket! Jag har min nässpray, alvedon och mina goda tesorter så jag ska nog klara mig haha Men en sak jag inte förstår är hur jag först och främst konstant kan vara sjuk eller ''dålig''. Och för det andra så förstår jag inte varför jag alltid blir sjuk lagom till att andreas ska hit.. väldigt mysko faktiskt..
Men mamma sa att om det sitter i bihålorna kan det ta ett bra tag innan man blir frisk så just nu hoppas jag faktiskt på att det blir värre så jag kan få penselin och sen bli frisk ordentligt!!

Idag började dagen så segt men sen vid två-tre tiden gick jag, daniel och malin hem till min pappa så vi var där i några timmar och bara satt och snackade! Jag testade även ett nytt te där med smaken lemon macarons och det vara faktiskt gott vilket jag inte trodde det skulle vara.

Nu ska jag snart käka sen blir det att försöka städa lite inför imorgon och så har jag bestämt mig för att låna daniels ps4 lite också tihi



Inga kommentarer: