torsdag 18 december 2014

YOU & I

Igår hade jag och ferri julklappsbyte! Vi satt och lyssnade på julmusik, drack fruktsoda och käka choklad samtidigt som vi bytte lite julklappar! Hon fick en klocka m. armband av mig och hon verkade jätte nöjd! Jag visste att hon hade tappat bort / fått sin förra stulen, och jag visste att hon tyckte om den väldigt mycket så när jag såg klockan jag köpte till henne kändes det bara så rätt!
Jag fick One directions nya parfym som luktar så himla gott! i love it! Bara flaskan är ju hur fin som helst!  Är hur glad som helst över min julklapp! Behövde verkligen en ny parfym och den här är perfekt i doften för mig! Så skönt för jag och ferri känner verkligen ut och innantill vilket har resulterat i att vi köper alltid perfekta julklappar till varandra, vi blir aldrig besvikna! Även om vi inte har samma åsikter kring allt så kan vi ändå alltid hitta perfekta julklappen för den andre!




Inga kommentarer: