torsdag 18 december 2014

Jullov, sjuk, jobb på lördag..

Hej! Jag åkte till skolan tidigt imorse, satt en halvtimme med min komplettering i medicin för att ligga på A nivå och sen var jag klar.. så Sara var så snäll och lät mig åka hem tidigt! Så skönt! Missade inte heller bussen! Ända negativa var ju då att jag missade julfikat vi skulle ha idag men men bättre att åka hem innan tio än att stanna till 4 bara för lite fika haha känns som ett självklart val!

Nu är det lov och jag är sjuk! Har legat hela dagen och slöat, kollat på både Mulan och Mulan 2 haha fick något ryck och var jätte sugen på att se dem xd don't really know why..
Har även kollat på massa Ellen Degeneres yt klipp! Ska försöka bli frisk tills på lördag! Nämligen så att jag ska jobba några timmar på lördag, spännande!! :D Ser så fram emot det speciellt eftersom det är på hudfixar'n (min praktik) Älskar att vara där, det är så mysigt och bra och bra personal så känns jätte kul att få jobba några timmar där i helgen!

Mer än jobb så kommer min helg bestå av julstädning.. woho.. kul osv men men måste också göras!

Inga kommentarer: