söndag 11 januari 2015

Det här med att behöva visa sig i bikini...

Hej igen! :) Vete inte riktigt vad mina planer blir idag, skulle upp till Daniels gamla lägenhet och hjälpa dem med städning men nu började Daniel må dåligt så vet inte om det blir av! Men helt ärligt så gör inte det mig så mycket om det inte blir av haha då kan jag ligga kvar i sängen hela dagen och kolla film och vila!

Fick precis svar på en sak ang idrotten imorgon.. Vi ska simma.. igen.. Vi gjorde det här förra året och det skulle ha räckt sa dem men nu måste vi göra det igen bara för att vi har bytt idrottslärare.. blöh hatar att behöva gå runt i bara bikini framför de andra klasserna.. Jag har komplex över min kropp! Tycker inte om den speciellt inte nu efter jul, nyår osv. för man hat ätit så jäkla mycket och jag är inte alls redo att visa mig i bikini för massa människor jag känner komma döma mig :/ Jag har även nyss varit sjuk och eftersom mitt immunförsvar suger just nu så känns det som jag kommer riskera att bli sjuk igen genom att simma och sen gå ut med blött hår och allt.. Nej usch vill inte men vill man ha betyg i idrott så måste man ju tyvärr hur illa det än känns! :(


Kör på väldigt simpel look idag! Endast mascara! :)

Inga kommentarer: