söndag 11 januari 2015

Kom hem senare än planerat!

Å gud.. är så seg idag! Vi vart kvar lite längre än planerat hos Anna igår! tror vi kom hem igen typ kvart i ett eller nått! Jag som trodde att vi bara skulle dit och fika haha så fel jag hade! Daniel och malin bjöds på öl, cider, snaps samt rom å cola medan jag satt där med mitt glas cola haha
Mat bjöd de också på så det tackar man för! Jag hade tänkt blogga igår när vi kom hem men eftersom det blev så sent så orkade jag inte!

Tidigt imorse blev jag väckt av en liten chivas som kom och butta upp min dörr för han ville ligga och sova hos mig under morgonen/förmiddagen så det var ju bara att lyfta på täcket och låta honom krypa ner! Vid halv tio kunde inte jag sova längre så från att jag vaknade har jag varit på promenad, fixat frukost samt kollat lite sidor med jobb man kan söka till under sommaren! Måste först försöka fixa till ett riktigt bra Cv.. Kommer gå jätte dåligt då jag inte har en aning om hur man skriver på bästa sätt haha Får ta hjälp av ferri till veckan om jag inte lyckas fixa det nu för jag vet att hon kan det där!


Inga kommentarer: