tisdag 13 januari 2015

Det var tydligen ett prov..

Ojdå inte så mycket bloggande just nu från min sida! Sry!
Ska kort och gott berätta vad som pågått sen sist jag bloggade! Jag simmade igår, var så jobbigt! Fick även reda på i efterhand att allt vi gjorde igår på idrotten var ett prov.. well fuck..
Kom hem igår och hann med att vinka av Daniel och Malin innan det åkte ner till skåne igen! Ska bli så tomt utan dem nu! Men förhoppningsvis ska jag och Emil åka ner dit under påsklovet! Så det dröjer ju inte sååå länge innan vi ses igen! :D

Idag var jag ledig för hade bara engelska och det kunde jag jobba med hemma så slapp åka till skolan! Så skönt! Har gått i pyjamas hela dagen, kollat på nya glee avsnitten, käkat massa saker och tyckt synd om mig själv för att jag har mensvärk!

Nu ska jag kolla big bang theory! Så får se om det blir något mer inlägg idag! :)


lite fakta bilder bara för att orkar inte ta selfies!

Inga kommentarer: