tisdag 13 januari 2015

Mål 2015

Jag har inga nyårslöften.. men jag har satt upp lite mål inför 2015, kände att jag kunde dela med dem till er! Jag kan inte lova mig själv saker för jag håller det aldrig så därför har jag mål istället, känns som att det är roligare när man når upp till dem!

Mina mål 2015 är ...
(Vet att jag fyller 18 men skolan har tagit upp all tid! Bättre sen än aldrig, right? )
(Inget man kan garantera men ska söka sjukt mycket där nere!)
 (Inte sluta med det men försöka bli mindre beroende)
 (Jag är för blyg måste försöka våga mer!!!)
(Inte victoria's secret modell kroppen men en kropp jag inte skäms över att visa)

Detta är mina mål hittills och den här listan jag har nerskriven i mobilen kommer fyllas på när jag hittar på nya mål! Tills att jag uppnår dessa mål ska jag se till att ha delmål som gör det lättare att ta mig dit jag vill!

Inga kommentarer: