fredag 30 januari 2015

Dör på lektionen

Helluuu.. Dör lite här.. har haft material och miljö nu i typ 3 timmar och det är bara massa teoretiskt man inte förstår sig på! Sara är inte här och våran Vikarie har inte kunnat hjälpa oss så den här lektionen har sugit!! Frågade även om vi kunde få sluta tidigare för att vi har varit så tysta och duktiga.. hon kan släppa oss 5 min tidigare som MAX.. Efter den här lektionen eller snarare sagt efter den här dagen så förtjänar jag åtminstone att hinna med 48 bussen men det kommer jag inte göra nu för hon släpper oss inte förens 55.. Frågade jätte snällt om vi kunde sluta typ kvart i så jag skulle hinna springa till bussen men nej gud nej man kan inte sluta en kvart tidigare!!

#Döda mig.. Dör här.. Är super trött, Ont i ryggkota och huvud och vill bara hem för jag är på piss humör.. Blä nej usch på den här dagen.. Vill bara att hela dagen ska vara över!
Gammal bild på mig och natalia från förra våren tror jag :)

Inga kommentarer: