fredag 30 januari 2015

Sjukligt trött

Godmorgon! Hade något så sjukt svårt att somna igår kväll så efter en och en halv timme utav att försöka sova så gick jag ner, hämtade ett glas mjölk några rån och så började jag läsa i en bok! Så tillslut blev jag tillräckligt trött och kunde somna.. Fick ca 4 1/2 h sömn så är ganska så död just nu!

Kommer vara helt slut den här helgen, har sovit väldigt lite under hela veckan så när jag väl får slappna av nu så kommer jag ligga halvdöd.. kul osv.. Tur att man har bokat biljetter till Big hero 6 som jag ska se med mina bröder Då har man något att göra för att hålla igång och inte bara ligga i sängen osminkad och kolla serier hela helgen!

Big hero 6! Jag vet att den finns på engelska på swefilmen men ända sen jag och Albin hörde talas om den så lovade jag honom att vi skulle se den på bio så därför vill inte jag svika honom för han skulle bli helt förkrossad! Han har sett fram emot det här så länge nu!

Inga kommentarer: