fredag 2 januari 2015

Hello

Hej hej! Vet att jag bloggar dåligt men är fullt upptagen med att umgås med min bror, hans tjej och Andreas! Har inte riktigt tid för datorn och bloggen! Vill ju liksom ta vara på de här dagarna så gott det går trots att jag är sjuk!

Vad har jag gjort då de senaste dagarna? jo typ ingenting haha xd
Mitt nyår var ganska lugnt, hände inte så mycket. Vi åt mest..
Igår gick vi iväg och käkade pizza och så när vi kom hem åkte vi till konsum och så köpte vi godis till filmkvällen vi skulle ha!
Vi började med att kolla på sinister efter den kollade vi på White chicks, och den var ju asgrym haha hade inte sett den tidigare och den var verkligen jätte rolig!

Idag ska vi gå till farfar och sen ikväll blir det wii turnering ;) kommer bli bra haha jag kommer vinna ;) känner det på mig! ;)
Bild från nyårs fixet! ser för jävlig ut just nu för att vara med på bild haha x)

Inga kommentarer: