lördag 3 januari 2015

Små shoppat! :)

Hej hej! Har precis kommit hem från en snabbtur ner till stan! Jag var i behov av några saker samt var tvungen att hitta en present till mamma! Hon fyller år på måndag så hade bara idag på mig att hitta något! Jag, Daniel och Malin åkte ner till stan. Andreas stannade kvar hemma och sov för han mådde inge vidare :/  jag har smittat honom :( Inte så bra..

Vi hittade en jätte bra present till mamma som jag kan visa bild på när hon har öppnat den! Vill inte riskera att hon får reda på det om hon går in och kollar min blogg ;)

Mer än present så köpte jag annat smått och gott! Blev några snabba bilder då jag snart måste äta och greja! :)
En ögonkräm från apoteket för bara 62:- Kände att jag var i så stort behov av någon men har inte direkt lust att slösa 200:- just nu på en ögonkräm så denna får duga sålänge! :)

Batiste dry shampoo  från lindex för 79:-

 En ny dagkräm från H&M för 99:-
 Trosor från lindex! De hade 3 för två så passade på att köpa lite nya! och det gick på 159:-
Sen sist så köpte jag IMMUN från apoteket då jag har varit så sjuk på senaste tiden! Hon på apoteket rekommenderade att jag köpte den här då jag är påväg att bli bättre så att jag hjälper till och gör det lättare för mitt immunförsvar att återhämta sig! och denna gick på 99':-

Inga kommentarer: