torsdag 8 januari 2015

Kanske slipper åka till skolan imorgon!!! :)

Hej! Skoldagen avklarad och jag kommer förmodligen inte behöva åka in imorgon! Vi har varken medicin eller svenska imorgon så har skickat ett mail till min engelska lärare och frågat om lov att stanna hemma och jobba istället så att jag slipper åka in!
Idag hade vi naglar på förmiddagen! Det var roligt, vi fick börja med en vanlig enkel manikyr igen då vi behövde repetera!
Sen eftermiddagen bestod av material och miljö vilket inte var så kul idag för jag förstod ingenting!

Bloggade inget igår efter jag kommit hem,  men min dag igår var praktik sen var jag hos ferri och bara pratade i flera timmar! Så skönt att prata ur sig! Fick mina fransar och bryn färgade på praktiken så nu ser de fina ut igen! :)


Inga kommentarer: