fredag 9 januari 2015

Skönt att vara ledig idag! :3

Hellu! Så skönt att vara ledig idag!!! Fick ett sms igår om att engelskan var inställd så idag fick jag sova till 11! Var behövligt! Igår kväll runt 22 typ... så bestämde sig jag, Malin och Daniel oss för att gå ut på en promenad och vi gick kanske 4km eller nått! Hade igång min runkeeper för att hålla koll men den hade stängts av 7 sek efter att jag startade den haha fail.. Så när vi hade gått i kanske 30-40 min så såg jag det och då fanns det ju inte så mycket att göra mer än att starta den igen, så fick inte med hela sträckan men skulle gissa på att vi gick runt 4km :) Var väldigt skönt! Var så trött när jag kom hem så somnade direkt och jag sov som en stock hela natten! Det var första gången på länge som jag sov så bra en natt! Kanske ska börja med halvtimmes promenad innan jag ska sova så kanske jag kommer sova bättre?

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på massa bra musik! Ska snart fixa mig och sånt för jag har faktiskt lite planerat idag! Jag, Daniel och Malin ska på hockey ikväll! Malin har aldrig varit på hockey och idag är det gratis entré så why not'! Jag tycker det är jätte kul med hockey så jag ser jätte mycket framemot det!
Titta vilken liten plutt som är uppe och myser hos mig just nu! :') So cute! 

Inga kommentarer: