tisdag 20 januari 2015

Mina ögonlock känns som bly

Godmorgon! Gud vad jag är dålig på att ställa klockan lite senare på morgonen! Idag började klockan ringa vid halv fem och jag var uppe ur sängen vid fem.. och nu är jag klar med både fixet och frukosten och det är en timme kvar tills jag ska gå.. När jag tänker så blir det oftast fel vilket gör att jag tror att jag måste upp mycket tidigare än vad jag egentligen måste, och jag lär mig aldrig heller! Så min sömn får ju ta lite styk av att jag inte har lärt mig när jag ska ställa klockan på morgonen

Nu får jag sitta här en timme och inte göra något vettigt alls.. Mina ögonlock känns som bly men somnar jag nu så kommer jag inte vakna känns det som haha

Min natt bestod av en stor konstig jätte obehaglig dröm som jag var fast i. Har haft lite mardrömmar på senaste tiden, ingen aning om varför dock :o
ap dålig bild från shots som togs igår!

Inga kommentarer: