måndag 19 januari 2015

sitter fast i min känslomässiga bergochdalbana

Vart ska man börja.. det är fan inte lätt det här med att vara tjej och att behöva utstå denna eviga bergochdalbana av känslor..

Jag har haft grym känslomässig bergochdalbana de senaste dagarna vilket har gjort att jag har varit ledsen, arg och frustrerad samtidigt som jag är glad och vill bara sjunga och dansa.. Jag har svettats och frysit, ätit massvis men även inte ätit någonting.  Jag blir arg för saker som hände för flera år sen, jag tjafsar med min familj över ingenting..

Mina kvällar består av funderingar som får min hjärna att explodera. min sömn kan jag ju glömma då jag ska känna allt på en gång. Allt! Det här är för mycket!

Jag vet inte vad som har hänt men denna gång jag ingick någon typ av känslomässigt ''moln'' var det fan på riktigt.. det slog mig som en käftsmäll från ingenstans.

Jag gråter, jag skrattar, jag skriker, jag ler.. men i slutendan så ligger jag här med stressen runt om mig, med alla problem som uppstått på senaste tiden och med alla saker jag känner press inför!


Inga kommentarer: