söndag 18 januari 2015

Rensat datorn på bilder

Ugh.. det här är en sån där dag då alla i min familj är halv griniga och alla låter det gå ut över varandra! Så idag håller jag mig undan då jag inte vill skapa massa tjafs..

Själv är jag inte på något topp humör men jag försöker att inte visa det och jag försöker att inte låta humöret ta över idag för då blir allt kaos!

Jag har suttit i lite över två timmar och bara rensat bilder från datorn! Jag har kolt, rensat lagt in de jag sparat i olika mappar så nu har jag sorterat och jätte lätt att hitta det jag söker på datorn! Jag tror jag tömde datorn på lite över 3000 bilder.. oj då..  På Iphoto slängde jag typ lite över 2500 och sen resterande bilder på datorn blev nog runt 1000..
Mitt skrivbord på datorn efter att jag tömt mapparna och lagt ut de bilder jag skulle spara på skrivbordet! Det här är alltså alla bilder jag sparade från min mapp''bilder'' 


 Och detta var endast från iphoto..

Är sjukt glad att detta är äntligen gjort!! Hade så mycket skräp bilder som jag har velat rensa men aldrig orkat så nu är det skönt att det endast finns bilder jag gillar och vill ha på datorn!

Inga kommentarer: