söndag 18 januari 2015

Söndags ångest

Ännu en Söndag då man spenderat mesta tiden framför serier.. trots mitt sega internet som jag måste uppdatera var tredje minut så har jag ändå bara latat mig framför datorn med ett pringles rör, choklad och energidryck.. nu kommer den där lilla ångesten så här lagom på kvällen när man inser hur mycket man har ätit och jag känner mig just nu riktigt äcklad..

Skulle inte sitta fel med lite frukt nu..Något fräsch och inte fett!  Varje gång jag bestämmer mig för att trycka i mig massa onyttigt så slutar det med att jag bara mår dåligt.. Men det är ju så gott i stunden så käkar way too much och sen inser man inte förens det är försent att det räckte för länge sen..

Jag är så sugen på att börja träna och komma igång men det gäller ju att man har råd med allt också.. så himla många saker jag ska spara undan till just nu så vi får se hur det blir!

Jag känner mig äcklig så ska hoppa in i duschen, ta ett glas vatten och så lägga undan de resterande av chipsen så att jag inte börjar äta igen.  Nej nu får jag allt sluta ta och vara en sån tjockis! Här ska det bli ändring!

Inga kommentarer: