måndag 5 januari 2015

Sex tape

Hej på er! Gud vad jag fryser! inte så konstigt, var ute på en 8 km promenad med malin och daniel förut! Blev riktigt kallt en sväng där och nu så fryser jag jätte mycket så ska ta mig en kopp varm choklad ska krypa ner under täcket och kolla på film! Blir nog Sex tape med Cameron diaz och jason segel!

Laddade ner runkeeper till telefon för att kunna spara min promenad då jag måste gå en 5km runda inför ett praktiskt moment i idrotten som jag missade i höstas! Så tänkte att det var lika bra att ha runkeeper igång! För vi är tvungna att screenshotta när vi har gått en 5 km runda så att de ser att vi inte ljuger -.- Men tror ni inte då att min mobil får ryck och dampar och stänger av sig typ 5 min innan vi är hemma.. blev så sur för vi var såååå nära.. Så nu har inget sparats och jag måste gå en långpromenad igen snart så att de får sin bild..

Men ska ta och kolla på filmen nu! Skriver mer sen! :)

Inga kommentarer: