torsdag 29 januari 2015

Trött..

Godmorgon!! Åh vad jag är trött.. Av någon anledning så sover jag så sjukt dåligt just nu.. drömmer mardrömmar och har bara allmänt svårt att sova..
Gick och la mig super tidigt igår typ runt åtta men är ändå så sjukt trött.. inte utvilad för fem öre!

Har precis fixat mig och käkat frukost, ska kolla klart på nya pll sen blire att åka iväg för en super teoretisk och tråkig dag på skolan! Vill bara att dagen ska vara över så jag kan få komma hem och sova haha

Btw. igår var jag hos ferri som vanligt och vi satt och snackade! Så skönt att få prata ut när man har mycket på hjärtat! Som hon sa '' man blir alltid så torr i munnen när man är med dig'' och jag håller med.. man sitter där och snackar nonstop! Vi tar typ 5sek andrum emellan sen sätter vi igång och babblar igen! Men det är så skönt för även om jag är på dåligt humör och vill bara hem och sova så lyckas hon alltid få mig på bra humör och hon säger många vettiga saker!


Inga kommentarer: