måndag 23 februari 2015

I Used to be fat

Så skönt med sovmorgon! Blev dock väckt imorse av mamma när hon kom in och trodde att jag hade försovit mig.. hade ju självklart glömt att berätta för henne att jag hade studiedag! Men så fort de hade åkt till jobbet och Emil hade gått till skolan så kunde jag somna om och jag sov till halv tio! Så skönt!

Nu sitter jag här och kollar på i used to be fat på mtv. Finns inget bättre så kollar på det. Blir faktiskt suger på att träna när jag ser dem träna! Varför har inte sverige en egen version på ''i used to be fat''? Skulle jag kunna söka även om jag inte är fet utan bara vill bli fit? haha .. skulle nog inte funka.. Känns som om jag behöver en personlig tränare om jag ska nå mina kroppsliga mål! Är alldeles för snäll mot mig själv när jag tränar! Behöver någon som kan pusha mig in i det sista!!


Inga kommentarer: