söndag 22 februari 2015

Varför har jag så mycket grejer??

Jag har precis tjockat mig med donken! Så gott under tiden man äter men mår så dåligt efteråt.. känner mig liksom lite äcklig typ haha Hade varken ätit frukost eller lunch så donken var verkligen jätte gott nu under kvällen!

Gjorde faktiskt lite nytta under eftermiddagen och tog ut allt som var kvar i mitt gamla rum dvs typ 90% av allt jag inte tog med mig in i det nya för att det inte fick plats! Har fortfarande ingen plats så mycket står bara på golvet och ser fult ut och jätte mycket grejer, sängkläder och annat random stuff är nedstoppat i flertal papperspåsar.

Var riktigt jobbigt att städa då det var damm överallt.. har inte varit där inne på typ en månad så det har bara stått och dammat igen..  Men nu så efter mycket undanplockning så är rummet tomt på mina grejer.. står endast några kartonger som ska slängas och min gamla säng!!

Nu blire youtube, teen wolf och massa trevligt inann jag går och lägger mig! Ska försöka lägga mig hyfsat i tid idag, måste ju vända tillbaka dygnet!!
ni får nöja er med en old selfie! Gud vilket fint hår jag hade där!!

Inga kommentarer: