måndag 23 februari 2015

Promenerat i snöovädret med Emma!

hej hej! Emma skickade ett meddelande på kik tidigare idag då hon hade lust att träffas så jag drog till henne nu under kvällen! eller.. nja vi var ute och gick, var hemma hos henne typ 5 min sen gick vi ut! Vi tog en promenad till maxi och tillbaka och vi pratade om så himla mycket och det var skönt att träffa henne igen! :D

Dock när jag kom hem var jag sååå frusen, hade ingen känsel i benen eller händerna eller fötterna, mina fötter var sjöblöta, mina byxor var blöta och mitt smink hade kladdat.. Men har duschats och käkat nu så nu är jag varm och mysig igen! Hela jag luktar vanilj och kokos atm, smörjde in mig med en bodybutter jag fick av ferri förra året tror jag!! :D Luktar så somrigt, men tyvärr är den snart slut :/
Har insett att alla mina bodybutters är snart slut :/ Älskar bodybutter och de från the body shop är de bästa!!

Ska sluta skriva nu innan jag famlar iväg och börjar prata om ansiktskrämer eller nått.. kände att jag gled väldigt ifrån det ämne jag hade tänkt skriva om, nämligen min lilla träff med Emma! :)

Ska kolla teen wolf, dricka cola och sen ska jag sova för jag är helt slut efter idag! :)
Godnatt!!


Har lite bildbrist när det kommer till mig och Emma för tillfället så jag delar med mig av dessa vackra bilder som togs 2009 hahah söta..

Inga kommentarer: