torsdag 26 mars 2015

Godnatt gott folk

Hej på er! Jag börjar bli supertrött men kände att jag ville slänga in ett inlägg iaf :)

Idag hade jag utvecklingssamtal ensam vilket var lite udda haha men det gick bra dock måste jag börja tänka på min egna psykiska hälsa sa min mentor för hon ser hur hårt jag pressar mig själv och hur mycket jag ser ner på mig själv! Hon vet även att jag alltid försöker hjälpa alla andra i min närhet och försöker alltid göra dem glada men hon berättar att så jag håller på nu är bra bara det att jag måste minska lite på det och lägga in lite tid för mig också! 

Sara ser att jag går runt i en ondcirkel som bara går nedåt, hon ser att jag är psykiskt utmattad så hon satt ner och prata med mig och försökte hjälpa mig för hon vill inte att jag går in i väggen! Det vill ju självklart inte jag heller men jag tyckte bara det var så snällt av henne att visa hur mycket hon bryr sig om våran hälsa i klassen och jag känner att nu ska jag ta tag i detta och bli bättre! 

Jag ska börja med småsaker så som ge mig själv beröm när jag gör något bra eller får ett bra betyg sen ska jag gå över och försöka att inte trycka ner mig själv ! 

Hur som helst .. Kände bara för att skriva av mig lite puss på er! Bjuder på en osminkad bild 

                                

Inga kommentarer: