fredag 27 mars 2015

ZAYN MALIK HAR LÄMNAT ONE DIRECTION

Hur heartbreaking är inte detta egentligen?? Jag har inte varit super fan under den senaste tiden men jag har alltid tyckt om deras musik och när jag går in på twitter så blir jag så ledsen, det är så många tjejer som mått så dåligt av detta och många berättar om hur mycket de har gråtit. Det är så många som blivit hjälpa av one direction så många som velat ta deras liv men som hittade ljuset i dessa pojkar. Som hittade något bättre att tänka på.

Zayn är en av de som hjälpt tusen och åter tusentals tjejer runt om i hela världen! Han har inte ens behövt träffa dem utan bara funnits där så har många tjejer hittat stöd hos honom!
Ganska sjukt hur en människa kan rädda flera miljoner medans flera miljoner inte kan rädda en människa!

Men om man ska se det från ljusa sidan så är det här bra för honom om han inte mår riktigt bra, skulle han fortsatt hade det kunna lett till depression om det nu är så att han tycker det är för mycket! Som kändis får man stå ut med mycket och jag förstår att det inte alltid är lätt! Alla har rätt till en paus till och med kändisarna som ständigt övervakas! Om Zayn mår bra av att få lite mer av ett ''normalt'' liv så tror jag att det är viktigare än att han skulle fortsatt och bara mått dåligt.

Han är ju inte död! Han slutade bara i bandet! Så det här ska nog gå att ta sig igenom haha




Inga kommentarer: