tisdag 24 mars 2015

Min 18 års födelsedag igår!

Bloggade inget igår haha sorry men det var min födelsedag och jag hade annat för mig! :D Var förbi hos min moster en sväng efter skolan, fick lite fika och så satt vi och bara snacka i ett par timmar sen kom jag hem och då blev det smörgåstårta, mamma plockade även fram en cider till mig haha känns så konstigt att ens mamma kommer och bjuder på en cider en måndagskväll haha

efter Smörgåstårtan så blev det vanlig tårta och sen gick jag och la mig för jag var så sjukt trött, var så skönt att sova innan 9 men samtidigt lite sorgligt att jag inte valde att fira min födelsedag mer haha jag åt och sen sov jag.. wohoo.

Blev smörgåstårta till frukost idag, älskar smörgåstårta och jag skulle kunna äta det jämnt! Nä men nu ska jag kolla klart på ett glee avsnitt och sen blir det att åka vidare till skolan! :D


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott igen!! <3 <3 <3 sötis ;) <3