söndag 22 mars 2015

SURPRISEEEE

Hej! oj gud vad dålig jag har varit på att blogga! ska berätta lite kortfattat om mina senaste dagar!

Torsdag: Vanlig tråkig skoldag!
Fredag: Lång skoldag från 8:10 till 17:10, var inte hemma förens vid 18:20, fixa mig och packade sen hämtade Ferri och Mathilda upp mig! Klev innanför dörren hos ferri och gosh fick hjärtattack, de har då fixat en överraskningsfest för mig! Hur söta??Skakade i en halvtimme efter jag klivit in för jag blev så jäkla rädd haha men det var så trevligt och jag fick tårta! :D Hade en super trevlig fredagskväll trots att jag var hur trött som helst!
Lördag: Vaknade vid 7:30, klev upp runt 9, satt i köket och pratade med Ferri, Mathilda och Fanny i flera timmar sen stack vi och käka pizza där även Albin mötte upp oss! Sen blev det att gå tillbaka till ferri och städa lite! :) Åkte hem och låg och kollade på gladiatorerna på kvällen,däckade dock så såg aldrig klart, var så sjukt trött haha

Nu idag så är det söndag och mina planer är de samma som vilken annan söndag som helst. Började dagen med en dunderfrukost med endast massa protein, blev äggröra, köttbullar och ett kycklingben haha orkade inte fixa en vanlig frukost, var verkligen inte sugen på bröd!


Inga kommentarer: