tisdag 17 mars 2015

#ThepinkprintTOUR - BILDBOMD (Bilder tagna med iphone därav kvalitén)

ASDFGH JAG SÅG NICKI MINAJ LIVE!! och det slutar inte där utan jag fick även se TREY SONGZ!!! HUR BRAAAA!!!!!

Vi fick dock vänta en extra timme ute i kylan, skulle blivit insläppta vid 18 men det dröjde till 19! Så stod ute och frös röven av mig i ca 3 timmar. Vet inte vart man ska börja! Globen var rosa, det var massa folk, Trey songz var sååå bra och han är så snygg, dog lite varje gång han log för fin asså, och när han  tog av sig tröjan shit!

Vi hade bra platser på våran parkett och eftersom jag inte tog några bilder då jag inte kunde så levde jag verkligen '' in the moment'' Jag såg allt, jag stod inte och kolla på konserten genom en mobil, jag stod inte och kände mig tvingad till att ta blider och filma för minnen utan jag stod och tog in allt vilket var så jäkla kul!

Nicki blev lite sen men gosh vad bra hon var! Hon hade grymma outfits trots att man såg rumpan på nästan varenda en av dem, hon blandade och sjöng allt från de hårdaste låtarna till det lugnaste och finaste. Hon hade grymma dansare och hon var bara för söt när hon tog upp två fans på scenen som fick vara med och sjunga med henne!! Hon sjön även gamla låtar vilket var grymt och hon fick verkligen hela publiken att hoppa, dansa, skrika! ja gud! Hon var sjukt jävla bra och det känns så grymt att kunna säga att jag av alla människor har sett henne live!!
Fick bilder av Natalia skickade till mig och tänker använda mig av dem i det här blogginlägget

Bästa var när nicki uppträdde ''Marilyn monroe'' då det är en av mina absoluta favoritlåtar genom tiderna! Samt att hon sjöng Grand piano! Åh älskar när hon rappar men när hon sjunger, gosh dör lite då, hon har så bra låtar med så bra texter och man blir så rörd!

 TREYYY
































Bilderna är inte i ordning at all men jag orkade inte fixa så mycket och sorry för dålig kvalité men som sagt, en iphone kamera endast! Tänka slänga ihop en liten video med alla video snuttar natalia skickade till mig, skulle ni vilja ha det? ^^

Inga kommentarer: