tisdag 17 mars 2015

Blir så arg på mig själv

Kommer skriva ett inlägg om konserten senare just nu vill jag bara få ur mig lite tankar! Allt gick inte som planerat igår och vi tog inte bussen hem 22:50 för då hade vi inte hunnit se Nicki vilket hade gjort resan helt ovärd, så vi åkte till Natalias kusin som bor i Stockholm och så sov vi där för att sen ta ett tåg hem idag!

Dock gick det inga billiga tåg tidigt så jag missade skolan och tack vare att min lärare inte vet vad som hände och hur allt gick till så fick jag ett mail om att jag har chans till CSN-varning nu.. Och jag får damp för jag ville till skolan, jag var sjukt stressad imorse för jag ville bara komma iväg så att jag inte skulle missa så mycket, jag hade panik igår för jag visste inte hur det skulle bli idag och nu så har jag möjlighet till CSN- varning och det är lika med ''alla hatar mig'' i mitt huvud, det är så jag fungerar och jag känner mig så värdelös och dålig nu för att jag inte var i skolan, för att jag inte skippade konserten för att hinna med bussen hem, men vafan, man måste ju få ha kul, man måste ju få strula till det ibland.. men det jag är rädd för är att min lärare är besviken på mig och det är det värsta som finns!

Jag HATAR när jag gör besvikna för då sjunker jag så lågt och känner mig så sjukt dålig och dum i huvudet! Hade jag bara sagt till Sara att jag var sjuk och hon inte fått reda på att vi var kvar i Stockholm så hade det kanske sett annorlunda ut!

Eftersom hon inte vet hela storyn så får jag en känsla av att hon tror att vi typ stanna för att shoppa och bara ha det gött vilket vi verkligen inte gjorde! Min förmiddag bestod mestadels av att ha panik och stressa för jag ville bara hem!


Inga kommentarer: