fredag 17 april 2015

Airbrush diplomering..

Hej vet att jag inte skrivit mycket på senaste tiden men det är inte det jag ska skriva om nu utan jag ska skriva om en sak som gjort mig så extremt ledsen!!

För några veckor sen fick vi i klassen gå på en kurs i airbrush teknik inom smink vilket är något jätte stort och bra att kunna! Vi fick aldrig veta att vi skulle få chansen att diplomeras inom detta vilket vi nu skulle tydligen få göra..

Jag var hemma idag pga. att jag mår väldigt dåligt sen får jag reda på att diplomeringen inom detta var idag samt att vi fick reda på det idag.. så kan man väl inte göra? Man kan ju berätta några dagar tidigare så att man är medveten om det och med på att det är så här det blir men nej!

De i klassen fick reda på detta idag och de får nu bli diplomerade inom detta och jag får inte det för att jag är sjuk!! SÅ ARG OCH LEDSEN NI FATTAR INTE! Den här chansen kommer inte jag kunna få igen utan att behöva betala en massa tusen..

Hade jag vetat lite tidigare hade jag fan knarkat alvedon och släpat mig till skolan iaf! Jag hade inte brytt mig ett skit om att jag hade feber eller att jag kanske kunde smitta andra! 'JAG SKULLE ÅKT IN!!

Jag missar nu alltså en enormt stor chans att utöka mitt program och min utbildning, jag missar nu alltså att få en gratis diplomering inom något som bara blir större och större här i Sverige.

Nej jag är så ledsen och arg.. mest på mig själv men också på skolan som inte kan informera sånt här innan dagen det är. Nej fy.. ska gå och gråta lite nu..

Inga kommentarer: