tisdag 14 april 2015

Kollat klart på under the dome :(

Godmorgon! Sitter och väntar på min buss så nu passar det bra att blogga!

Igår var det hyfsat skönt ute faktiskt, blåste inte lika mycket som det gjort tidigare och över lunch var det faktiskt riktigt varmt i Örebro så jag gick och köpte mig en glass hehe sen när jag kom hem vid fyra någon gång så blev det att bara slappa för jag var så fruktansvärt trött! Alla lektioner igår bestod av att skriva, skriva, skriva.. Vilket blev så jobbigt.. 

Hemma kollade jag klart på under the dome så nu måste jag hitta en ny serie att kolla på :( under the dome var jätte bra och jag rekommenderar den serien väldigt mycket trots att den var lite konstig ibland haha 

Jag tänker inte ens försöka förklara vad serien handlar om för då låter den dålig och jag kan ej göra den rättvisa! Så jag tycker att gå in och kolla utan några förväntningar och utan att veta någonting om den så lovar jag att ni kommer tycka den är bra!!

Idag går jag till 16:30 fml ska gå och dö lite nu.. Så sjukt jobbigt men förhoppningsvis går dagen snabbt! 

Btw. Jag pratade i sömnen inatt och jag har det inspelat haha mumlade och smaska som jag tidigare fått höra att jag förbi sömnen haha  



Inga kommentarer: