torsdag 2 april 2015

Jösses vad jag har slösat pengar..

Jag som tänkte att jag skulle spara lite pengar hehe det gick ju bra! Det blev en snabbtur ner till stan idag också där jag köpte ännu en liten present till Emil som fyllde 15 idag! Sen råkade jag spontan köpa några saker till mig själv också.. hehe blev ny foundation, puder, sminkborstar och värmeskydd till håret! Som om inte det vore nog med köp för de här två dagarna så har jag nu lag två beställningar på saker från internet..

Blev lite smått och gott från JFR.se bla. lite nyx produkter och sleek produkter. Sen nu la jag precis en beställning på Wish där det kommer bli en Fin sommar tröja, en klocka, en ny större neccesär och mer sminkborstar.. Gosh bor det en liten shoppaholic i mig trots allt ? Nej nu får det vara nog med shoppande för den här månaden haha blir ju fattig av att köpa så här mycket haha









Inga kommentarer: