onsdag 1 april 2015

Små shoppat!

Direkt när jag vaknade idag blev det en promenad med hundarna sen hoppade jag in i duschen och så fixade jag mig och stack iväg till min farfar! Efter jag fikat och pratat lite med honom så gick jag ner till stan för att fixa några saker!
Skulle egentligen åkt in till örebro imorgon men fick reda på att de jag skulle åka in med åkte in i dag istället :/ Så jag fick gå själv ner till stan och börja leta present till Emil, han fyller nämligen imorgon och det var endast för hans skull som jag ville till örebro från början!

Råkade köpa med massa små skit till mig själv medan jag var nere på stan! hehe
Det blev:
ansiktsvatten från H&M för 69:90:- 
Babylips i färgen ''strike a rose'' 39:- och babyskin pore eraser från H&M för 99:-

Ögonbrynsfärg 69:- Anbsiktsmask 129:- båda från Kicks 

Rakhyvel från willys för 149:- 


Inga kommentarer: