lördag 16 maj 2015

Mina senaste dagar

Nu kommer jag blogga jätte mycket idag endast för att jag känner mig skyldig för att inte ha bloggat på länge!

I Torsdags: Var ju jag hos tora halva dagen och vi segade oss, gick ut med hennes hundar och så kollade vi på film sen åkte jag från Odensbacken till Örebro med buss där Mamma sen skulle hämta mig men hon kom inte iväg till Örebro i tid så jag fick vänta typ en timme på henne och då passade jag på att gå runt slottet lite och jag satt mig på en bänk under några jätte fina rosa träd som jag blev helt kär i. Dock blev det för kallt i skuggan då det blåste väldigt så jag satt inte där så länge utan gick vidare runt sen!

När jag väl kom hem hann jag knappt sätta mig innan jag skulle med och handla sen på kvällen träffade jag Kulan och Albin, kom hem vid tolv typ på natten..

Fredags: Var jag med Mamma till Degernäs där vi mötte upp en annan hundägare så gick vi med våra hundar runt lite där nere så att de skulle få leka och busa och springa runt lite fritt. :) Var riktigt skönt faktiskt!  Efter hundträffen skjutsade mamma mig till coop i degerfors för jag skulle hem till en kille..
Hade aldrig träffat honom förut utan endast snappat med honom men usch vilken disaster det blev.. han var ingen för mig och nej usch.. jag stannade inte så länge.. Tog bussen hem och sen under kvällen kollade jag på Let's dance! :D

Det är mina senaste dagar! :D





Inga kommentarer: