söndag 17 maj 2015

Seg, smärtsam, äcklig Söndag..

Hej hej! Som vanligt har inte min Söndag bestått av något speciellt! Har haft världens mensvärk idag vilket har gjort att jag har legat som en klump i min säng under täcket med en värmedyna på magen och en cocacola burk vid min sida. Har seriöst legat och kollat Himym hela dagen! Tror jag kollat sammanlagt en säsong i avsnitt..  Jag passade även på att peela ansiktet och ha en mjukgörande kokosmask som kändes så fräsch. Efter att ha proppat i sig massa chips, glass, cola, godis osv under dagen så kände jag mig riktigt äcklig men efter att ha tagit hand lite om huden så kände jag mig mindre äcklig.

Imorgon har jag endast en lektion och det är idrott. Jag har redan nu bestämt att har jag den mensvärken jag har haft idag så kommer jag inte orka åka 6 olika bussar imorgon för att vara med på typ en och en halv timmes idrottslektion utan då kommer jag arbeta med annat hemma. Men förhoppningsvis så slipper jag värken och kan åka in och vara med under idrotten!

Inga kommentarer: