måndag 22 juni 2015

Bästa glossybox

Hej! Jag måste bara börja det här inlägget med att säga att de som jobbar på glossybox är bara för bra! Vaknade upp i morse av ett meddelande från dem där det stod att de sett vad jag skrivit på min blogg och de hjälpe mig med mitt krångel. Så nu slipper jag betala för två boxar och jag har nu bara en prenumeration igen! Så skönt, har man inte det bärandes på sina axlar! :D

För att vara ärlig känner jag mig ganska lugn, jag stressar alltid över något eller har en liten ångest över något men just i denna stund som jag skriver detta så känner jag mig helt lugn! Vilken underbar känsla!! Det ända som oroar mig lite är mina betyg, har inte fått dem än och jag är så nervös att det inte blev det betyget jag hoppades på i något ämne. I de flesta ämnena vet jag redan mitt betyg men det finns fortfarande 3 ämnen som jag inte har en aning om vad jag ska få och det skrämmer mig lite..

Jag har precis duschat och fixat lite, imorgon bär det av mot Göteborg lite spontant. Jag ska med Tora på One direction konserten, Noemya som skulle gå med henne kunde inte pga jobb och hon fick inte reda på det förens nyligen. Ingen annan av Toras vänner lyssnar eller tycker om 1D förutom jag, så jag ska följa med henne och vi ska övernatta på något hotell också! :) Så trevligt!
Ska försöka ta en del bilder!! :)
bild lånad från weheartit.com

Inga kommentarer: